vaaaad ska vi äätaaaaa?jag äter vaad som helst,bara det luktar mindre än pumbaaaaaa..

hejehej,
idag har vi haft mentorsdag,
vi va på kanot och typ,kastade pinnar på en kung,förvirrande...

kan ni gissa vem som tog bilden :)?
de skulle jag inte göra....de e rebeccas gröna foppa i ringklockan :)
de e rebecca allså...
någon tog pärlan igår...jag var på väg att lägga ut hittelön på konsum,men de behövdes inte,
på kvällen hittede morfar honom på de stället jag trodde jag ställt honom på....hmmm..

tror att jag kommer vara sjuk,om exakt 16 timmar,det känns så...
vi får se,för jag e helt säker på att jag har nyst ut halva hjärnan,jag känner mig jättesnurrig...symptom:
1.hjärnan är förminskad

2.plötsligt sug efter tecknat

3.kan inte gå helt rakt

4.gapar mad munnen på ett sätt som ser ut som om jag e halvdöd...

men vi får hoppas att jag mår bättre imorrn,hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback