Chacha bloggen

Hej bloggen, det är Arvid som gästbloggar för jag slog ihop Elviras laptop utan att fråga så allting försvann. Jag är mycket ledsen längst inne i hjärtat för denna stora synd så därför försöker jag rätta till mitt misstag genom att blogga åt Elvira. Våran familj har just ätit mat, fiskpinnar och potatis blev det. Det var onekligen riktigt gott. Sixten åt nog mest av alla(förutom elvira då, hon är fet). Just nu sitter jag här och chillar, ser Simpsons och tar det lugnt. Ska platta mitt hår när det torkat och efter det ska jag in till stan och Stadsfesten. Där jag och min käre vän Alexander ska titta på sjunktimmer. Efter det antar jag att det blir mat på antingen Krysset eller Max, får se hur det blir. Vad ska ni gör själva kära bloggläsare ?


Lägger in en bild på Mr. Magic.
Detta är jag, om någon vill kontakta mig så finns jag på Facebook, mitt namn är Arvid Lundberg.





p0$$p0$$ G0||1$4R

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAH KLOCKRENT

2010-07-09 @ 14:34:02
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback