jag vet vem du är,nu vet du

gomorron gomorron,
jag ger er ett sånthär inlägg,och jag skyller på er,
små bloggläsare

det e nämligen så att jag har nästan aldrig något att skriva på morgonen,
de e därför jag inte brukar blogga på morron,
MEN
nu e de så att jag vill inte att internett ska laggaigen igen,
så jag bara måste höra av mig...
okej,samtalsämnet är.....

mitt armband?
jajamensan!
ser ni viket konstigt ärr jag har?
aldrig sett förut..men jag brukar juh inte studera mina fötter såå noga..

dehär e vad jag har hållt på med igårkväll,
satt och knippsa fast små pärlor och mixtra lite :)

nu får ni iaf se hur det såg ut :D
min favvo e juh typ den gröna lilla ryska dock-tanten!
jag gjorde kedja lite längre oxå,då kan jag ha de som fotlänk oxå :D
de kändes kul med ett sånthär när skolan börjar,
då kan jag petapå med det ist för att lyssna på folk och bita på naglarna :]♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback