inga ord beskriver

omg!!!!!!!!!
asså,jag kan inte förklara de,
men efter att ha läst eclipse 6 ggr
så blev jag ändå förvånad över hur ofantligt bra eclipse är!!!!!
asså,
jag undrar om hela biografen hörde alla mina kommentarer till rebecca,
men alla satt knäpptysta och käkade sina popcorn...
asså,eclipse är min favvo-twilight-del,
men jag trodde inte att dom skulle kunna få med allt viktigt,
till skillnad från de andra filmerna tycker jag att eclipse hade en bättre ressigör än twilight och new moon.
asså,jag tycker att ettan och tvåan är de bästa filmerna någonsin,
men allting blev bara bättre med eclipse,
jag tycker att dom fick ihop scenerna mke bättre,
ex i twilight var det lite...felklippt?
jag tyckte att man inte förstod vad som hände,
att uppgörelsen tog lite för mke tid,
elr att man inte fattade att cullens var i fara....?
alla twilight-movies har alltid varit och kommer alltid vara tio-poängare i mina ögon,
men eclipse får +poäng.
och jag tycker inte att det vart fel när jacob lixom erkände för bella hur han kände
vid ett berg,
det skulle igentligen inte vara där,
eller att jacob bara hämtade bella vid skolan,
edward i boken skulle aldrig gå med på det,
men jag tycker att det funkade bättre än man kunde tro.
det finns juh såklart saker man kan klaga på,
som att tex leah inte var särskillt snygg,
hon skulle igentligen vara skitsnygg,men en biitch,

elr att bella såg på när jake blev mosad av dendär snubb-vampyren,
i boken hade edward elr iaf carlisle försökt hjälpa honom,
dom e 7 vampyrer som var på plats,
och ännu fler varulvar,
men vissa saker gjorde bara filmen bättre;
själv tycker jag att det var genialt att dom började filmen med ösregn och att man fick se hur Riley förvandlades,
elr inblickarna i seattle,
man fick aldrig höra något om dom i boken,
kanske för att boken är skriven med jag-vinkel :D
elr att charlie hade alla roliga repliker,
elr att jacob(heheheeheh,)sa att han va mke hetare än
edward :D
men helt serriöst,
taylor e juh helt perfekt som jacob,

ni ser juh !
han bara skriker-jag är jacob black!!!!!!
och victoria tyckte jag dom hade rollsatt väldigt bra oxå,

kan ni se hur hon lixom kan vara vacker nog att flörta med små vampyr-pojkar men ändå kan
fajtas och vara läskig?
men jag tycker att dom kunde spöka ut henne lite mer på den här biden...
därimot finns det juh vissa jag tycker att dom kunde varit lite nogrannare med,
ex tycker jag att charlie är alldeles för ung...
enligt boken skulle han vara världens soffpotatis,
tappa håret och vara skitdålig på att laga mat,
denhär charlie är smal och har allt sitt hår kvar och är typ max 40!
tyvärr måste jag erkänna att han gör charlie till en mke roligare person...

jag måste oxå säga att jag måste ta tillbaka mina fördommar mot edward-robert och bella-kristen,
i första filmerna hade de inte vant sig vid sina roller,
deras "moments" kändes pinsamma och utryckslösa,
men man kan märka att de fattar vem bella och edward e nu,
kristen är mke mer livlig och robert känns mer rätt än i början...
när jag först fick veta att seth skulle se ut såhär

blev jag lite tveksam..
men som men charlie blev han seth så naturligt,
så det gjorde inget att han inte är småblond och krullhårig...men de e juh
bara jag som glömmer att de allihopa ska vara indianer...
men de e juh så,
jag är och kommer alltid vara team jacob....
men jag tycker att bella ska välja edward :D
men gud,
jag tror nästan att jag måste se den igen,
hela jag pirrar och vill kolla på den igen!!!!
jag tror jag måste muta till mig arvids biokort,
efter lite kakor e han nog möör....
huw,jag tror jag har fått ur mig hela mig eclipse-mani,
men ni kommer uh märka om jag skriver något mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback