virus,jag har inte glömt er

Virus på datan,kan altså inte blogga...Elr,de e fyyyyysiskt möjligt att ta arvids dator när han inte har den(sällan)elr bara ta datorn jag har nu,meeeeeen vi är inte riktigt...sams.De ytterst få tangenter som fungerar är dampiga,det är mkt mer komplicerat att ladda upp bilder,stoppa in nya bilder på datorn,pet-plattan är trasig så vi har en mus..och sen har vi min dator som visstvisst är jättefin,men den har inte msn.

alltså bloggar jag inte förän datan är frisk.im so-so-so sorry.ni får klara er.men iaf,vi hörs om typ...iaf efter nyår,och några dagar efter de...men glöm inte bort mig!kom tillbaka när ni vill.ha ett trevligt liv,vi hörs 2011!!!!!!

^^klassiker

Kommentarer
Postat av: josse

mitt mästerverk(L)

2011-01-01 @ 01:07:54
Postat av: angelica

va med i min lillafina fototävling på min blogg?;)

2011-01-03 @ 13:03:55
URL: http://gicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback