*snörvel

kunde inte somna inatt så....halv 12?nesh nesh..1?naj naj...halv 2?vi närmar oss...kvart i 2?
bingo.
och nu på morron så missa man julkalendern,vilken gräddklick på den baugette vi kallar livet.jag drar vidare mot vildare betesmarker och hoppas man överlever skoldagen,det är nämnligen den första sen i...torsdags.jag förväntar mig MASSA läxa.men detta är inte nödvändigt,jag skulle bara vara glatt överaskad om detta inte vore fallet.

jag blev som på ett ganska bra humör nu på morron,är det MTV's breakfast club som gör detta?jag vet inte.
-I wanna boom bang bang with your bodyoh..
ni måste medge att ni älska min stavning.ajja,som den otroligt frääsha lille tösen jag är(juste,mätte mig igår och ni kan juh bara gissa vem som nu är 157 ;)tror det elr ej ;))måste jag nu skutta vidare och kanske hämta mig ett par brallor...men jag har bestämt att jag ska fara på skolan i pyjamasbraxer innan jag går ut nian...så vi får se,ska jag ta  byxer idag?.....

turkface^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback