simsalabim ååå...balle

så kul så jag kan kvävas på mina ena snyftningar.^^

en kväll hos josefin von mobboffer malmen landström,som hon själv vill bli kallad,bestod av massa kladd och karamellfärg och gimmie gimmie gimmie.jag ångrar redan nu att jag har lämnat henne ensam med allt detta slisk,de kommer inte klara sig till på onsdag...på onsdag ska alla tjejer i åk 8a ursviksskolan skellefteå ha kakpartay.vi ska ha me oss massa kakor och mumms och jag vågar inte tänka mer på de nu,jag e nämnligen full av smet och stuff..ursh.

HA HA
josse ska utveckla hennes vokabulär så ska hon få brättre svenskabetyg så ikv har jag fått frågor som
''är negativ gris samma sak som pessimist?''
jag skrattar på mig.

''jag tror muffinsarna är färdigutvecklade nu.dom ser ganska levitimerade ut''

''denhär låten e så uttjatad.jag måste byta till nått som passar bättre till vårat osocialiterade samhälle.''

ni fattar...

mums,mugg...^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback