och sen sovde dom gott i alla sina dagar...



en låt som har varit i mitt huvud hela dagen...skitbra!!!









''sixten,kom och ta din julklapp...''


''....okej,men jag håller ögonen på dig''



jag hjälper dig kussen!



''en....mapplåda..''



''oh herre jävlansh!!!''


''och jag fick samma sak!!!''
gissa vad de vaaaa......
FICKPENGAR TILL UTLANDSRESA TILL CYPERN I JUNI!!!!!

omg
och sen kommer denhär bilden...


''VI KOMMER BLI BRUUUUUUUNA!!!''

fin liten serie tyck ja^^


jag kan juh visa imorrn vad jag fick meer....bla min stolthet x8!
varför kallar jag den honom x8?tjaaa,de blir en fin liten gubbe,X8.X betyder puss i typ engelska förkortningar...nivet,XO//mary typ såå...O betyder kram då...och för att min lille sweety HETEr x8.så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback