lista från sofia.

1. Grabba tag i närmsta bok, vänd till sida 18 och hitta rad nummer 4.
Det löftet höll han sedan ända till nästa dag.
2. Sträck ut din högra arm så långt du kan. Vad når du?
min broders garderob

3. Vad såg du sist på tv?
simpsons.fiiiiiint program.

4. Utan att titta, gissa vad klockan är.
öööö....18:17..?

5. Titta på klockan, vad är den?
hehe,21:43

6. Förutom din dator, vad kan du höra?
televisionen och min käre broder osm skypar med sina kära wow-vänner.

7. När var du senast ute? Vad gjorde du?
gick in från bilen efter att ha varit på stan.länge sen.

8. Innan du började med listan, vad kollade du på då?
simpsons.fiiiiiint program.

9. Vad har du på dig?
den fina rosa kram-pyjamasen och tjaaa...underkläder ofc.

10. Vad drömde du senast?
drömde inatt,men jag kommer inte berätta vad jag drömde om,de skulle bli så flummigt.men kopparhallen,sofia nordlund och taco-boy va me i den!

11. När skrattade du senast?
när jag upptäckte vad klockan va :D

12. Vad är på väggarna i rummet du sitter i?
öö....min brorsa har bara en helvimsig tapet i sitt rum,och sen en upphängd tv...så typ en tv,ett fönster..

13. Sett något skumt på sistone?
lerkvinnan i simpsons.leeeskig.

14. Vad tycker du om de här frågorna?
...en aning udda.

15. Vad är den senaste filmen du såg?
inte säker,men typ...mr and mrs smith igår.

16. Om du blev multimiljonär över en natt, vad skulle du göra?
köpa ett busskort,bussa vart jag vill.sen kommer sånna saker som 'rädda barnen' och sånt,ge hus åt lite huslösa,resa,minska skoltiden elr så...jag är trött

17. Berätta något om dig själv som jag inte vet.
jag slickade på en ringklocka på julaftonen och nu är mín läpp trasig...den va ganska kall

18. Om du kunde ändra en sak i hela världen, utan tanke på skuld eller politik, vad skulle det vara? 
....som i denhär filmen om killen som ser tjejer efter hur bra människor dom e i stället för hur snygga dom e..han ser snygga tjejer när dom e snälla....jag är trött

19. Gillar du att dansa?
ja.själv då?

20. George Bush?
mikelangelo(wahaaaao)kan du svara då?

21. Tänk dig att din förstfödda är en flicka, vad ska hon heta?
mrs krabapel

22.Tänk dig att din förstfödda är en pojke, vad ska han heta? 
bart

23. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
ja

24. Vad vill du att Gud ska säga till dig vid pärleporten?
-tjenaaaah.haru en penna?
nej,jag ångrar mig
-den är för liten,vi släpper i den igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback