ETT INLÄGG FÖR ÄNGLAR

skrev nyss ett inlägg på typ 20cm men de lät för cuttiskt,så byebye cuttinlägg.

ska jag med en sommardag dig gämföra?nje,snarare....en potatis,en såndär som e först kokad,sen skalad,sen nedfryst,sen micrad(micro,det stavas visst såhär...)och sen doppad i vitsås,och sen tänker vi att den nämnda potatisen är sjuk och har en näsa som ser ut som en julgranskula...klä denna potatis med dtor grön lebbig morronrock och vita prinsesstofflor,DÅ skulle vi ha en fin gämförelse :)

jag sitter här i den fina soffan kallat hem och stickar en mumsig halsduk som ska rädda mig från mitt frysande och jag har inte underhållit mig med något annat än anna anka denna morgon,tror deet blir en prektig kopp te innan jag återgår till att söka på min gamla favoritfilm 'svärdet i stenen' på youtube.

jag skrattar.
Arvid lyssnar på en jojo-sång.
LOL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback