DEHÄR SKRÄMMER MIG.

• RYMDEN.det finns inget som är så otroligt skrämmande som att det vi ser på himlen aldrig tar slut.det fortsätter och fortsätter och tar bara aldrig slut,och om man lixom skulle råka ramla ut i rymden så skulle man aldrig komma tillbaka.jag är jätterädd för det okända.

VATTEN.vågor och sånt brukar inte gnaga mig,det rör mig inte änns.samma sak gäller hajar och stoora fiskar..men alla undervattensströmmar och sånt gör mig förbeenat rädd.jag brukar vara ganska skrajj när jag ska fara på badhuset med typ klassen,för om någon rör mig under vatten känner jag mig så,tjaa kraftlös kanske?om någon skulle få för sig att hålla mig under vatten så skulle jag inte ha en chans att ta mig upp...

2012.som sagt så är jag rädd för det okända,och att jorden bara ska gå sönder med meteoriter och vulkanutbrott och översvämningar....det blir en jättefin blandning av rymd och vatten.finfint för en fegis som jag.

SPEGLAR.jätterädd för speglar.kan det vara för min och josefins räddsla för spöken i speglar,bloody mary,svarte madam,filmen mirrors,ja ni fattar gallopen...

BUSIGA KOMPISAR.som ni ser så är det en mkt feg liten tös som bloggar här.det vet alla mina kompisar.men vadå,om jag inte vore jag så skulle jag skrämma migsjälv hela tiden,för om någon hoppar fram bakom typ en dörr elr kommer bakom mig och sen skriker buh! medans dom borrar in fingrarna i mig....FY OCH FANTA.jag skriker.jag sparkas.jag spretar med mina fingrar så jag ser ut som en höna.inte kul hörrni,inte kul.

bUSIgA KOMPISAR.dom kittlas.FY OCH FANTA.det finns nog inte nån som e lika kittlig som jag.



dehär var de roligaste inlägget på länge va?nejmen jag kände bara att jag behövde nååågot att skriva om och nu blev det såhär.












(uppmärksamma att jag inte ä rädd för spindlar elr insekter,elr typ mördare elr våldtäktsmän osv.varför vet jag inte,kanske för att våldtäktsmän känns lite som en lögn...det finns typ fyra st i sverige och jag känner mig bara inte hotad...men de e juh bra ;))


Kommentarer
Postat av: josefin

Elvira....du är inte rädd för våldtäcktsmän, för du är en

2010-12-23 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback