and a drunk guy drove in to a treeee

jag har en så sjuk låt i huvvet...


här har vi ett par gudomligt sköna sockar....dom e så fina,så fina,så fina...varma,inte för stora och jättemjuka.snart kommer dom vara så använda att tårna sticker ut..hehe




ser jättedammig ut på denhär bilden,kan vara för att jag lekte Ipad på den...men de e en digital fotoram,och till min pappas stora förtjusning visar den just nu en fin mix av julbilder och hojjar och typ växellådor och massa andra mysko kroppsdelar på en motorcykel....i framtiden kommer vackra bilder som den på rebecca och josse i peruk och lampskärm visas här.




mitt silverarmband med jättesöta berlocker...ooooo va fint de e :]jag har ett berlockarmband från ur&penn,men de 'rostar' och vart bara inte särskillt sniggt...nu präder detta min handled och det kommer det göra framöver!




(mobba inte min hand för att den e ful,den är personlig!)denhära berlocken hör till armbandet och kommer från arvid.den e så fiiiiiin.vacker.gnistrande.magnifik.strålande.bara helt enkelt perfekt!




eeeeen ananas...till



fin vovve som hörde till armbandet.jag kommer kalla honom Hunden.




stickor 10 vackert arrangerade i en skål med apelsiner.(YeY)




hand och nagelkräm.för händer och naglar.skitbra för mig med manshänder och skomakarfingrar.haha




sen fick jag DEN FINASTE PYJAMASEN EVAAAAAAA!!!!ni fattar inte så kramig man blir i den,jag tror nästan att jag måste ringa typ rebecca elr nån så hon får komma och krama mig när jag har den...jag fattar inte,men jag tror jag kramade mamma fyra ggr igår...

dehär e bara dom grejjerna jag hittade häromkring,sen fick jag oxå ett precentkort,en mössa,min telefon,en bok och
en resa till CYPEEEEEEEEERN!!!!!!

omgomgomgomgomgomg!!
gomg allså!


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag fick en resa till spanien!! FÖRSTÅR HUR H`GLAD DU ÄR!!:D:D:D:D:

2010-12-26 @ 09:02:45
URL: http://gicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback