-haru dammtorkat klart?-jag har bara väggen kvar...

tyvärr har jag inte kunnat blogga idag,eftersom:

•jag har bakat papparkakor hos saris
•jag har städat mitt rum
•jag har lagat middag
•jag har ränsat undan lite kläder jag inte använder

ja,jag tycker att de va nog anledningar till att inte blogga.och...tror ni att jag kommer kunna blogga ikv?nje.ikv äre Lucia på skolan och som den musiclover'n man e så ska man juh dit!

NU BLIR JAG GROV.

asså FY OCH FAAN va äckligt med fear factor.helt oskydigt sitter man här i sin ensamhet och slår på tv:n en liten snutt och medans man sitter och väntar på att top model ska börja äre fear factor på tv.
de skulle hitta marker i kohjärna.och hjärnsmet.och typ leversmörja. 

MUMMA.

fölåt.jag kände bara att ni skulle få veta hur mkt jag led.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback