misshandel

jag är en så dålig bloggare att det snart e cuttdags

jag sov juh hos emelie,och vi va uppe till typ 4,emelie hade turk-problem,
vi vakna typ halv 11 och for ut och gick,
men nån jäkel hade sabbat bron,så vi satt och mata ankor med våra tåår...
jaa,de vart en sammansattning av morron :)


när jag kommit hem ligger jag försvarslös i gräset.

jag sätter mig upp för att kasta mig över en gräshoppa.

helt plötsligt kommer en mördargeting och ät upp mig!!!!!


jag blev brutalt manglad och stucken,
en mkt brutal och tuff kamp,många blåmärken och brutna naglar,
och tinnitus

men jag lyckas fly medan järningsmannen flyr.
jag varnar er,
håll utkik efter denne man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback