It's friday, I'm in love.

 
Bild 1. På torsdagen övade jag med kören Rösträtt för första gången inför en luciakonsert om några veckor, mycket,mycket roligt och jag kommer helt klart göra det fler gånger! Efteråt for jag hem till Agnes för lite välbehövligt mys (framför hockeyn...) och jag kom därifrån med en jättefin peplumtröja!
 
Bild 2. Fredagens fysiklektion började med att Peter skriver ''Räkna era lata odågor'' på tavlan för att sedan blicka ut över kaoset från sitt pedestal. In i klassrummet kommer Kenneth med sverigetröja och guran i högsta hugg för att införa allsång, ''In med bollen i mål'', sicken hjälte alltså!
 
Bild 3. Jag och pojkvän trillar in i hans hus, dricker välling och ser på tv för att sedan ta en tre timmars lång tupplur, någon gång under denna tiden utbryter en enorm förkylning och idag har min röst varit ytterst Nazgúl-liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback