Förfärligt depressivt inlägg från soffpotato numero 1

Hej bloggis.Saknat mig?

Ni ska förstå det att jag legat på min dödsbädd här i ursviken.I två dagar har jag legat som en mumie i min säng och bett gudarna om benådning efter att ha hostat tills jag fått tinnitus och magrutor.Magrutorna är en aning tveksamma,men träningsverk i alla fall.

Under lördagen jobbade jag på vårmässan med att sälja godisremmar och när jag kom hem vid sju-tiden var jag helt slutkörd och gick för att sova innan kl 10.Däremot kunde jag inte somna förän sent in i småtimmarna högt påverkad av hostmedicin,som sedan överdosarades två gånger under natten.Ingen träning på söndagen alltså,hade mestadels frossa och hostanfall.Natten idag var också hemsk,men bättre och nu har jag snart fått upp krafterna igen.

Efter att inte lämnat mitt rum på två dagar så känner jag mig ganska rastlös,bara lite hostig och ganska pigg så jag tänker gå ut för att andas en stund i kvällsolen och sedan hoppas jag att kunna fara på skolan imorgon och sedan träna på kvällen....


Inte så lång vecka,det borde jag väll klara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback