Jag är redan mätt...

DAGENS HUMÖR:Det enda humör jag hafft än så länge är att jag rodnar just nu...jag gör det lite oförklarigt ibland!

DAGENS LÅT:

DAGENS ATT GÖRA:1.Lära mig viktiga saker på skolan.2.fara till Isak.Gissa vilket av dessa två jag längtar mest till????

DAGENS LOOK:Äh,fuck dagens look,jag kör på dagens alpacka-familj ist.

DAGENS TRÄNINGSVÄRK:Ögonlocken.

DAGENS DROG:Sängen.

DAGENS VILL HA:Jordgubbar....Fladderponny-er och regnbågar,marshmallows och kunskaper om pythagoras sats.

DAGENS TRÄNING:Stretching efter dusch om det räknas..

DAGENS FRUKOST:

(Müsli+kiwi och bananbitar med mjölk och en macka med skinka+ost+så många tomater man får plats med)

(Jag kommer inte orka äta upp allt dehär innan skolan heeheh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback