Må inte dåligt för att hon ser ut som en ängel.

Det hela började en varm sommardag 1973.Fast idag var det så att jag och mamma for på stan för att inhandla nödvändigheter som kläder,jackor och skor!!Haha och när jag säger detta är jag helt seriös!Vart ''bara'' tre par skor,men lyckan träffade mig asså!På stan var det jibber-festival också,fast de odödliga kallar det för Make it happen.

Jag örnar vidare mot norrlands skogar till  la casa de Isak Wallmark där all möjligt händer,men idag har vi varit med Emil och hunnit sett en hel episod med Avatar-the last airbender(jag skrev det just på engelska för detfick ett barnprogram att låta coolare..tragiskt),lekt kurragömma i Isaks bastu och utforskat en trädkoja i mörkret.Lyckades klämma in en powernap också,det är bra gjort,för att inte tala om mysigt;) En tjej som frivilligt vill mörda sina sinnen går in på dreamhack dag tre.Heheheeh SHISUNIII!!!


Jag ser nästan normal-längd ut!!Fast om man kollar på bilden så ser man tillslut felet...heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback