Jag saknar dig

Letar nu rätt på ett par sockar.Jag luktar som ett blomsteräventyr och en bilmekaniker på samma gång,har duschat två gånger heheheheheh...Jag ska iallafall till kyrkan om en stund,men konserten börjar inte förän klockan sju.Kom och titta för sjutton!!

Jag har lyckats förvandlas från imunförsvarets förkämpe till en stackars halsontare....No good.Inte när jag ska sjunga ikväll iallafall...Har haft sista-minuten-panik när jag upptäckte att jag inte har någon helvit tröja(jag vet,jordens undergång,alla ska lida med mig i detta otroliga fjomp-moment.......slut på mitt moment)som vi skulle ha.....så jag har två feta högklackade skor mitt på min tröja.No good.

Nu vart det ett inlägg om skitgrejjer osm ingen bryr sig om...nu igen.Och ändå har jag ganska stadig statestik?Inte så många,men oftast lika många....?Iallafall,kom och lyssna på MIG(ja..och några andra;))klockan sju i ursvikens kyrka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback