Edward Cullen är ingen vampyr.Han glittar och bor i skogen.Han är helt klart en älva.

Ville bara säga att killen som tidigare spanade på mig medan jag sov nu har sett mig dansa runt i köket utan byxor.Way to go Elvira!!

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13.37(som alla dagar då eller,heheheheh) eftersom det är då min buss går.Jag tar en snabb sväng på nån trevlig affär för att inhandla något som håller mig vaken hela natten och sedan drallar jag vidare till Sörböleskolan.Att hålla sig vaken hela natten är ingen svår uppgift för en vanlig 15åring,men för mig som är mer en 70årig tant kan det uppkomma problem.Men Isak har lovat att han ska peta mig i örat varje gång jag somnar(jag kommer få blåa öron..),så det kommer kanske gå bra endå!!


Nejmen Elvira,vilken otroligt vacker arkivbild du bjuder på idag!!!
Hehe jag vet;););););;;););)


Kommentarer
Postat av: fannype

sv haha, händer väl dådå.. Men vågar inte lägga upp bilderna:$

2011-10-21 @ 16:28:25
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback