Sarkassm markerad med bred text.


Träningen idag var AWESOOOOOOOME.Vi gjorde handvolter och lib-exencion!(..inte samtidigt alltså..)Gick ovanligt bra för mig,alltså typ som en jättedålig träning förnågon annan.Gillar logiken i det.Rolig fotnot i detta är att jag i stort sätt nästan kan gör en handvolt,men jag har glömt bort hur man hjular...Men jag gillar när det går frammåt,alltså,jag kommerng ALDRIG kunna göra en fin rondat och det känns som om dom har sett precis ut som när jag försökte mig på det första gången...men med handvolterna blir det bättre och bättre...fattar ni?Känns bra!


 Bad på skolan för omväxlingens skull,det är juh trevligt!Kanske inte för alla dom som tycker att det är pest och pina att ha på sig badkläder inför folk. Jag har inga större obekvämligheter med sånt,är däremot inget större fan(..ej svordom..)av vatten och håller helst ganska långt avstånd till folk i vatten eller så klänger jag mig fast som häftmassa.Kan vara för att folk tycker det är skitkul att jävlas med korta människor i vatten.HA HA.Kan också vara för att jag sjunker som en sten i andra ämnen än bollhav.Logiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback