With her shoes in her hands I'm watching her dance

Ni kära små bloggläsare som kollar in på mitt lilla plank varje dag,tack ni tappra riddare.Jag kan inte förstå hur ni uthärdar denna tillfälliga bloggtorka,jag har i stort sätt ingen insperation.Vill ni hjälpa mig?Släng ner en kommentar om vad ni vill läsa om,typ som

cheerleading(kära 95.155.254.114,välj ett namn så svarar jag på dina komenterer!!)

min kreativa ådra som rinner i mina vener som gör att jag skapar trevliga kreativa skaperlser då och då,vill ni se mer sånt?

Borde jag börja sjunga in covers på youtube,skulle min ljuvliga stämma få er på bra humör?

Eller kanske att ni vill att jag ska plocka fram min tjollriga sida och kanske blogga om kläder och ytliga saker..?(vette tusan vad jag skulle skriva om då..kanske att jag idag satte mig på en klutt hårinpackning och fick smoooooth asssss)(.....wtf?)

ELLER VILL NI HELT ENKELT BARA STIRRA PÅ DETTA LJUVLIGA ANSIKTE DAG UT OCH DAG IN????


Gud hjälpe den som läser min blogg asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback