Något som inte kostar pengar*sneekyface*


''Hälsa''
Det är vad dagen har handlat om.Dagen börjar med att vi alla får skåda tyskalärarinnans utsträckta stjärt i typ en kvart,men en morgonyogalektion var ganska trevligt tycker jag!!Haha det tyckte nog killarna som stod bakom mig också när jag i stort sätt blottade hela härligheten för dem...

Efter detta blir jag expert på mun mot mun metoden(;))och hjärt-lung-räddning.Jag frågade om jag fick öva mun-mot-mun på Mika,men det fick jag inte...

Sen pratar vi med våran otroligt härliga skolsköterska/re John om vad hälsa är.Han är lite smårolig tycker jag,han hoppar runt i klassrummet och skriker KUK KUK KUUUUK!!!!Och efter detta skulle han rita en sträckgubbe på tavlan och säger
-Här har vi då Simon...Nej vänta,Simon har hårigare ben....

För att avrunda dagen fick vi köra rullstolsbandy med Hampus och en Alexander som instruktörer.Det var tyvärr slut rullstolar,så jag kunde inte spela..men jag fick åka i Simons knä en liten stund.Så jag blev lycklig ändå!När jag sen skulle köra själv välte jag rakt bakåt,inte sådär jättelyckat kanske!

Kommentarer
Postat av: agnes

utsträckta stjärt. DETTA INLÄGG GJORDE MIN DAG:@

2011-11-30 @ 14:57:40
URL: http://agnesforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback