Min vän.

Miiiiiiiiiina byxor luktar fritööööööööööööööös.Dagen har varit en ganska ''standarddag''.Inga ovanligheter tycker jag direkt,men det känna ganska trevligt tycker jag.Förutom den yttepyttelilla delen att jag idag fick veta att jag har spanskaprov imorrn....hehe hoppsan..

Men det är lugnt,jag ska bara försöka få in de diftongerande verben.Jag vet,det låter precis som kinesiska...Men om jag gullar lite med Lollo eller Paoue(min stavning!!!)så får jag säkert akuthjälp imorrn.Men det går säkert bra!!


Kommentarer
Postat av: Louise

vänta, du tror jag kan diftongerande verb?:o Hade nästan tänkt höra av mig till dig när jag fick problem hehe.. Men vi löser nog det tillsammans om vi blir osäkra!;)

2011-11-29 @ 19:32:38
URL: http://louiseulander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback