Stop and smell the flowers

Ganska flott(flott?menar du inte soft,chill,slappig...?)dag idag,dagens lektioner är svenska+livskunskap,lunch och hk.FLOTT!Efter skolan ska iaf jag och Josse på stan eftersom jag har ca 5469 grejjer jag ska köpa och efter min födelsedag finns det en lite större chans att jag har råd med NÅGOT av mojjset.

Men nu tänkte jag berätta om min mycket händelserika morgon.Det börjar med att jag vaknar till tonerna av fort minor-where'd you go.Jag beslutar då att sträcka på mig,klä mig lite och sedan traska ned i köket.Där står till min stora förvåning en stor påse med kokta oskalade potatisar.Hmmmm,vad gör dessa kokta oskalade potatisarna på köksbänken?tänker jag då.Jag lämnar det bakom mig och kikar in i vardagsrummet.Där sitter ingen.Jag kollar oxå in i min storebroders rum.Tomt även där.Detta betyder att jag är ensam hemma en sådan vacker onsdagsmorgon.


Jag brer migsjälv två småfrallor och upptäcker till min stora förvåning att osten jag tagit fram inte ÄR den vanliga osten,detta är en halv rund mojjs med brieost.Puh,tänker Elvira,nära ögat,jag tycker juh inte om brieost!


Nog med det roliga,vi hörs ikv efter stan!


Mumsigt med en så fin morgonbild.Men vi ska inte klaga,gillar inte att klaga!

Kommentarer
Postat av: molly

Skall du icket visa upp dina presenter på denna fagra blogg?:D

2011-06-01 @ 14:41:50
URL: http://mollyagnes.blogg.se/
Postat av: alice

jag gillar brie ost. HEJ!

2011-06-01 @ 18:20:55
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback