Du är juh en b..........LOMMA!

HUR ÄR LÄGET????
Idag har jag spenderat dagen i Kroksjön på lan.Jag vet,jag blir förvånad över hur enkelt jag säger det.....Jag var på lan....Känns juh inte riktigt som något jag brukar ha för mig!Mina achivements idag:

Mosade Isak och Muhrén i bilspel.Mosade dom TOTALT.Kanske med en liiten aning hjälp från Alle,men det kommer jag förneka om någon frågar.

Mosade Isak med hjälp av Muhrén i snön.Standard.

Filmat gamers.Mycket fint.Som ni säkert kan gissa,standard.

Skrattat så jag gråtit.

Spelat gitarrhero bakom ryggen och fått full poäng också.Men det kanske var Emil som gjorde det.Allt är som en stor blurr....
Tappat två hårsnoddar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback