Who do you pray for at night before you go to sleep?



Tänkte då meddela att jag och Ginger idag gått typ 1½ mil.Njaa,men från stan->solbacken->ursviken.Varför ödsla pengar på buss när man är två fullt hurtiga femtonåriga (50%av oss...)tonårigar?Därimot tror jag inte att det är något jag vill göra igen i första taget...Tog nästan en tupplur utanför Alles place och i Josses säng...Men nu ska jag pallra mig vidare till sängen ute i vildmarken på bakgården!!

Josse:Ja asså du är juh min bästa vän och såå..Du är som en regnbåge,alla färger är dina olika humör och ditt temperament,men du är alltid underbar..
Elvira:NAAAW asså tack du är
Blablabla bla bla bla..osv
Josse:jaaa...sen har du massa finnar också..

Kommentarer
Postat av: Sofia (igen haha)

kan du inte skriva lite om hur det känns att få komma till ett "nytt" lag och träna, jag ska nämnligen fara på en tryout om en dag och är nervös:P

2011-08-29 @ 19:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback