Roligt inlägg.




I min väska har jag ALLTID:

Ett par rena sockar,ett paraply,två röda hjärtformade hårklämor jag fått av Rebbisrebban,en lapp där det står ''Elvira♥Isak'' av som jag fick av Rebb,en tandborste,ett halsband jag köpte av en hippie på östersundfestivalen,ett läppglans som smakar vitlök vanilj,

min glittriga börs,ett reflexband,två golfbollar(du som gett mig den andra,TACK okända person!!!!),en nagelknippsare,en kajal,en rakhyvel,en okänd värktablett,tre plåster,ett kvitto från team spotia(aldrig handlat där..)en stor klump/hög med sladdar(6 par hörlurar,två sony eriksson-laddare,en överföringssladd till min experia och fem ''sätta-ihop-sladdar''),

ett berlockarmband,en platta med sb12 tugummin från min mamma(vad menar hon med det-.-?),massa blyertspennor,en bussbiljetthög med 82 st kvitton,en svart handske,en vit handske,ett litet sudd,en fingerleksak och på min väska har jag en knapp där det står ''slå inte min kompis!''

Kommentarer
Postat av: alice

haaaahaaa Får du någonsin platts med något mer än detdär i väskan? HAHAH ;D

2011-08-23 @ 14:40:05
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback