VARFÖR FUNKAR INTE msn....?

hejblogg.
efter en mkt flängig dag har jag nu hittat lite frid i kaoset...den friden är lite gullig musik med(håll i er)goo goo girls :D



NU BÖRJAR AMERICAN PIE!

omg de visste jag inte?

OKEJ MEN NU VET DU DE!

jopp,tackár för tippset


jag kan satava,men de lät bättre sådär ;)asså,som alla säkert vet så haaaaaaatar jag mår någon knakar med fingrarna elr värre,nacken...idag var jag på väg att skrika när de va en snubbe på bussen som satt och knaka med fingrarna,helt seriöst,jag satt och skrek inombords.


nu skriker mina fötter efter uppmärksamhet så jag måste kila iväg för att hitta några tofflor till dom!



och med ett laggande internet mååste jag ta en arkivbild...skojj

Kommentarer
Postat av: josse

goo goo dolls annars...

2010-11-06 @ 21:05:57
URL: http://josefinmalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback