hyllad heter de dumma disney

efter lite sovande och lite slappande sitter jag nu med mis padres och kollar på toy story.haha.de e typ jättegulligt..mr och mrs potatohead,haha :]

-oh no he steals Woody!
jag har alltid tyckt om tecknat,de e mkt roligare än vanliga filmer,och jag behöver aldrig bli skrajj,perfect för en fegis som jag (A)

 som lilleskutt ;)
haha,josse har typ extremproblem med hur jag skriver,telefon och dator,hon tyck de ser fult ut,och sen hatar hon att jag gör ett mellanslag mellan ord och gubbe :D men inte mellan komma och nytt ord...typ korv,men ändå ;)
känn dig speciell josse,jag har skrivit om dig!haha


Kommentarer
Postat av: josse

jag känner mig hedrad, men du glömde en sak....... MELLANSLAG MELLA KOMMA OCH NYTT ORD!

2010-11-06 @ 20:58:16
URL: http://josefinmalmen.blogg.se/
Postat av: samma

MELLAN

2010-11-06 @ 20:59:05
URL: http://josefinmalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback