BARA SÅ ATT ALLA VET!!!

dehär är mycket mycket mycket viktigt,

Elvira använde ordet ''minnespippi'' i ett tidigare inlägg:
För att de inte ska bli några missförstånd så ska alla veta att MINNESPIPPI är MITT ord och ENDAST MITT ord! Det är nämligen såhär att de finns en liten historia bakom de hela, vi skulle föra över bilder på ett usb-minne och jag kunde inte alls komma på att de hette just ''usb-minne'' så jag skrek till elvira: ELVIRAAAAAAAAA HÄMTA MINNESPIPPIN!!!!!! Och de tyckte hon var otroligt roligt, och eftersom att hon inte rörde sig ur fläcken fick jag sitta och skrika ''ELVIRAAAAAA!!! MINNESPIPPIN!! NU!!!!'' i ett och ett halvt år.

Då vet alla historien bakom ordet ''minnespippi''

MITT ord.
tack för mig.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback