nej men gud vad jag är tråkig

asså,
det är inte meningen att ha en sånhär
skitdålig uppdatering
nu för tiden
.......
men för att vara ärlig så e de så att mitt liv består endast av
sool och stek
(utan brunhet,tyvärr)
så jag har i stort sett inte gjort något intresant i typ fyra dagar(!!!!!)
.......
men jag tröstar mig med att vi ska fara till stockholm på fredag,
och då kan jag ta lite bilder och umgås med mina kära kusiner :)
efter två dagar i stockholm far vi vidare till gotland,men
faster och kusiner+fasters kille(liiiiite för gammal för att vara kille,vi kan kalla honom snubbe)
och hans två skåningar ska oxå med,men på ett annat ställe :)
.......
kära brottslingar,
var vänlig och gör inte inbrott medans vi är borta
det uppskattas
mvh hus
jag behöver mitt minneskort
glömt hos emelie,
behövs....
grrrr.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback