you take the breath right out of me

och hipp chilivipp så vart de ANDRA advent.poff!hade ingen aning om de innan jag läste de på en blogg.


sen fick jag två små söta knäckar från min mamma,sånt e juh alltid bra ;)det verkar som att jag ska fara på skolan imorrn,men asså jag har så GRyMT ont i halsen att jag inte kan tala.elr prata.elr sjunga.elr föra en diskution med någon eftersom jag bara får fram små ynkliga ljud som-hhhhh...elr -ahhhh...ni fatta.detta kommer nu påverka mina betyg och jag kommer få jobba som golvmopp i resten av mitt liv.om jag bara hade lite halstabletter...

elr lite tomater.jag e så GRYMT sugen på tomat.och persilja för den delen,men om jag säger att jag e sugen på persilja så kommer de få vänner jag har kvar tänka''vad e de för nån som e sugen på persilja?ingen jag vill ha som kompis iaf''och då blire juh inge bra,så NEJ,jag är inte sugen på persilja.

som en fin avrundning på detta helt meningslösa inlägg så får jag säga till mina mkt intresserade läsare:....har vi nån mer läxa än svenska,spanska och engelska?
tacksam för svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback