December.

Japp, jag vet hur otroligt missplacerad jag ser ut att vara på vår lilla gruppbild men grabbarna var så gulliga så det kände jag var en värdslig sak.
 
Idag har det som sagt varit första advent som då firades med min kille. Han tvingades gå totalt nästan fyra timmar med mig på skyltsöndagen så han förtjänar en liten applåd.Jag och resterande stingrockor sålde knäck, kakor och lite annat för att tjäna in pengar till lagkassan. Vid fem-snåret drog jag mig till balder för byggträning och jag törs nog säga att det gick ganska bra! 
 
Nästa helg har vi läger för att pressa in årets program i skallen, kommer bli tufft men jag är väldigt taggad!

Kommentarer
Postat av: maria

sv: åh, tack sötnos!! :)

2013-12-04 @ 14:33:16
URL: http://maariabodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback