Ohana means family,and family means nobody gets left behind

Jag sover,Isak kommer in i rummet,petar på mig och lägger sig sedan bredvid för att sova.Sedan utbrister en förtvivlad Isak
-Neeeej,asså dethär går inte...dethär funkar bara inte för mig...
(går ut ur rummet och stänger igen dörren)
Jag:Vad är felet?
Isak:Du har täcket åt fel håll....
 
Jag utför en magnifik handvolt och ser sedan Mikkan stå och stormfnissa.
Jag:Vad är det nu då?
Mikkan:hehehe....du såg nästan graciös ut haha,som en galloperande häst,såhär!!
(ställer sig på alla fyra och lyfter en arm)
 
På väg hem från skolan.
Josse:Finnar är fult...
Jag:Tack kära du!
Josse:Nej asså jag menar inte så,du klär bra i dina!!
 
Ahmed:Jag kom just på någon du påminner himla mycket om!
Jag:Jaha,vemdå??
Ahmed:Jim Carrey!!
 
Kenneth Talo-Att gå civilingenjörsutbildningen är som att trycka in sig själv i en torktumlare och överleva en månad.

Lillebror är överväldigad över allt Isak kan göra.
Sixten:Kan du vissla?
Isak:Jaa det kan jag väll.
Sixten:mmmm..kan du vissla på engelska?
Isak:öö njaa..
Sixten:Ja det kan då i alla fall min mamma.

Kommentarer
Postat av: emelie

Talo<3<3<33<3<3<3<3

Svar: jag skulle kunna offra två fingrar för att ha Talo som mentor<3<3<3<3<3<3
elvira lundberg

2012-09-23 @ 10:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback