Mina monster ryms inte under sängen.


 
Tre RIKTIGT snygga bilder på mig och Stina från dagens håltimme.
 
Även om hösten är min favoritårstid (ligger på delad plats med våren,sommaren och vintern)så har denna varit en aning tung för min del.Allting började med att mitt favoritlöv föll från ett träd jag ser varje gång jag går till bussen. Lövet var speciellt,det var det sista bladet på en stor ek och den kämpen satt kvar på grenen i minst två veckor efter att de andra fallit...
 
Efter detta har allting bara gått utför...

Kommentarer
Postat av: Molly

svar yo:EN.JÄVLA.PIERCING. YOLO VAFAN

Svar: MATHA FUCKING AWESOME MOLLZZY!!!!
elvira lundberg

2012-11-04 @ 00:25:36
URL: http://agnesmolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback