But it flew away frow her reach,so she ran away in her sleep

Idag känner jag helst av allt för att krypa in uner en mysig fet sten och stanna där ett tag.Även fast jag gick och la mig en timme tidigare och sov en timme längre så är jag INTE utvilad.Jag har legat och hostat nästan hela natten,och jag är en mycket skicklig hostare.

Efter detta drömde jag att jag skulle döda en bäbis,en hundvalp och en kattunge och jag vet inte hur det är med er,men jag har lite problem att döda folk.

Idag efter skolan ska jag jobba hos Pairat som jag gjort ett gäng gånger förut,skulle juh kännas ganska skönt med lite extra cash(jag vet bara hur man stavar det efter radioreklamen cashbuddy)innan borås.Vi står iallafall vid isladan om ni är hungriga hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback