I choose you♥


Nämn något som gjorde dig glad igår:Toscakaka

Vad gjorde du kl 08 imorse
: Jag menar inte att vara otrevlig eller så,men vad TROR du att jag gjorde då?

Vad gjorde du för 15 min sedan
: såg Pokemon.

Det sista du sa högt: Säga?Jag?Nejnej,jag använder mig av teleport.

Det senaste någon sa till dig: Hejdå


Vad har du druckit idag:lite fruktsoppa...måste gå och dricka känner jag!

Vad var det senaste du åt
:vet inte..vatten hehe.

Vad var det senaste du köpte
: två glaspärlor,fem metallklippsare och två små metallringar

Vad är det för färg på din ytterdörr
:Jag har ingen egen ytterdörr....

 

Vad är det för väder hos dig nu: nattväder.


Godaste glassmaken:


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tyvärr inte,jag tycker det konceptet är en aning utåtriktat,men kanske att det kan hända på riktigt för någon...

 

Sover du tungt:njaa


Drömmer du mardrömmar: Inatt drömde jag att Elin egentligen var en hemlig spion som var på ett uppdrag när hon var utomlands med sin mamma och sen blev dödad och aldrig kom hem igen...senare i samma dröm var Isak och Alle vampyrer som skulle räddda mig från alla zombier genom att bära mig till kina/Japan där jag tydligen skulle vara trygg.


Trivs du med ditt jobb
: ¿Qué jobb?

Favoritklädsel
: All klädsel,ingen klädsel,lite klädsel,mycket klädsel,jag gillar kläder.

Favoritlåt just nu
: Ingen särskilld

Vad ser du om du tittar till höger
: Två jumperstickor nr 4,en strumpsticka...5 skulle jag tro,ett måttband och en sax

Vad gör dig glad just nu
: POKEMON♥

Vad ska du göra härnäst
: Borsta tänderna...

Höger eller vänsterhänt
: Höger.

Humör just nu: Jag har inte så mycket humör denhär tiden på dygnet....

Favoritgodis: Typ sura saker...Domdär blåa flaskorna är asgoda,sen ska man ha choklad till...

Sommarplaner: Jättemycket,gummibåta i älven,tälta,grilla,cykla,bada,fota,men viktigaste av allt:doppa tårna i vattnet från en brygga....

Hur många kuddar sover du med: Två vanliga,måste inhandla kuddar tycker jag...

Spelar du något instrument: plastburk-och-gummibands-harpa

Morgon eller nattmänniska
: sovmänniska(vad gör jag uppe denhär tiden??)(heheh....stickar...)


Vad är viktigast för dig: LIIIVET LIIIIVET LIIIIVET LIIIIVET LIIIIIVET LIIVET LIIIVET LIIIIVET 

Är du kittlig
: Fråga Isak.....

Snarkar du: Om jag anstränger mig.

Stjärntecken:Tvilling.

Äckligaste insekten: Jag är inte det minsta rädd för insekter,men jag TÅL verkligen inte vita maggot-mask-likmask-kräl-grejer.Jag började störtböla en i klassrummet i sjuan när en fiskargubbe kom för att visa oss maggot...sen frågade han om jag ville känna på den.Mums.

Längtar du mest efter just nu
: mycket,DM,sommar,lov(otacksamt jag vet)

Coola skolbilder jotack jag vet^^


Kommentarer
Postat av: elin

vilka erotiska drömmar du drömmer om mig<3<3<3<3

2012-03-06 @ 13:01:31
URL: http://eleppiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback