If you're homesick,just give me your hand and I'll hold it

Åh kära läsare,jag har haft en så otroligt härlig dag idag,ni femala varelser kanske kan se det som
anti-pms men vad vet jag!Många små saker har bara gjort mig på ett toppenhumör idag,detta är de
små sakerna som jag kommer ihåg:
♥Det började med att jag vaknade utvilad och lycklig trots endast sex timmars sömn och
sedan att jag hann fixa en snygg måndags-frippa OCH chilla på väg till skolan!!


♥Det första som hände när man stegade in på skolområdet är att Molly slänger fram
kommentaren att jag har en mycket snygg väska!Låter kanske inte som något konstigt,
men jag har nu ärvt min mammas gamla kånk så det kändes juh bra!




♥Slöjd som sistalektion där jag inte bara lyckats skramla fram ett nytt mönster från
min lilla slöjdlärare,utan också en hel radda garner att virka med!!LYCKA♥

♥Under slöjden sitter jag med ett nästan euforiskt humör och ännu en gång kommer Molly
med den slående komentaren ''Asså Elvira,är du någonsin ledsen?Du måste nog vara
den lyckligaste personen jag känner,man blir så glad av dig!''Och jag menar,vem kan
då inte bli en aning varm om hjärtat?Den lilla ängeln♥

♥När jag då kommer hem så är juh humöret i taket,och vad hittar men då?Jo,tre kalla plättar
på en tallrik med socker.Jädransh i min låda vad goda dom var.

♥Mina föräldrar kom hem och självklart hade min mamma med sig en kokosboll och en
påsklilja åt mig.Detta är kärlek på hög nivå må jag då säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback