La la la la la la la eeh

Efter en lång promenad och kladdkakebakande slutade jag min skoldag.Jag och Hjalle bussade på plats till nordanå och rokade skiten ur ca 300 lärare.True story.Nu laddar vi inför imorrn då vi ska spela tre låtar på Nightflight,det känns som om jag skrivit om det de senaste 15 inläggen men it's cool.Applåder till Hjalle som för första gången någonsin ''sjöng'' inför folk!
(Han gjorde konstnärliga stön.Njedå,men ett uh och ett yeah och tillochmed ett litet eeh,mycket kreativt må jag säga!!)
Om ni satt uppe och letade efter Arvid idag så fick han inte spela något,troligtvis för att det var en så viktig match,men ni kanske såg honom i båset.Bättre lycka nästa gång!

En av låtarna från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback