Vänd dig om när du går

måndag for klassen till våran metors stuga för trekamp och bad,årets första för min del!
Badet var enaning improvisiterat,så badkläder fanns inte till hands...Annars så skar jag fingret
heheheh...
Under tisdagen hade vi lagdag,detta innebär att 9a,7a,7b och 7c cyklar till boviken och badar för
andragången iår.En död säl,en blåsa på tån och massor av ballerina senare så for vi hemmåt med
tandéemen.På kvällen var det årets första utomhusträning sen borås,jättekul verkligen! Skönt med
varmt väder och sol!
Ondsdag=lill-lördag!
På morgonen hade vi ett kort genrep med elevrådet inför torsdagen,och efter detta fick vi se
mångasnyggingar under Kom-som-du-inte-är.Lunch på stan för 9a och under bussresan träffade
jag Christian som jag nästan blev lite kär i,en ung man i sina bästa år från Kongo kinshasa som
talade fem språk flytande + svenska,han hade bott här i 8 månader och var läkare i sitt hemland
och han var nog den trevligaste mannen jag någonsin haft ett 15 minuters samtal med.Jag skulle
bett om en fan-pic.....På kvällen spelade jag och Hjalmar på isladan på en mässa som var där,mycket
trevligt må jag äga!Goda äpplen.

torsdagen var det släptåg.Elevrådet hade dessutom en ganska snajsig uppvisning med ett potpuri
med kända låtar,någon som fick det filmat som kan visa för mig då?
fredagen klcken tio stod vi alla i kyrkan och grät.Behöver inte säga mer om det.Däremot vet ni
kanske inte om att klockan halv sex efter middagen så gick det en buss med övertaggade 9klassare
mot vindeln.Det är av tradition som vi alla forsränner och det var otroligt roligt!! Hemma igen efter
en fantastisk natt klockan fem på morgonen....
Eftersom det bara var jag och Linus som somnade på bussen så blev vi trakasseradeav halva bussen som
skulle ha bilder på oss....men vadå,sover man som en älgel så är det klart folk vill ha bilder på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback