Stingrays monstercheer...grrrr...

Hemma från en otroligt rolig träning,första timmen körde vi fys-styrka som i stort sätt dödade mig och jag var nog inte ensam om att vara ganska knäckt just nu.Efter detta finslipade vi dans,gymnastik och ramsa,ser enligt mig mycket bra ut än så länge!
Tänka sig att det bara är 25 träningar kvar till Dm....Hjälp!!
Man märker på en gång hur mycket man faktiskt saknat tjejerna,om man är van att träffas,svettas och kämpa tillsammans ca 6-8 timmar i veckan så blir det ett kärt återseende.Känns bra med träning imorrn igen,även om mina ben inte riktigt känner sig redo för det just nu haha!
Åh juste,idag satte jag min första dubbla handvolt  typ fyra gånger,yeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback