När mangan ger dig något att reflektera över

Idag har jag varit ett av mina bättre jag(alla mina jag är juh awesome men jag menar bara ovanligt bra) och jag har gjort ''nyttiga'' saker hela dagen.Exempelvis:
♥Ätit en Pan-Pizza och tre bullar till lunch.

♥Tagit en tupplur på ca två och en halv timme.
¨
♥Haft en engelskalektion med en lärare som inte behärskade has-have-regeln.

♥Kommit till avsnitt 244,är just nu i säsongen som kallas ''Master quest'',i Pokémon såklart!!

♥Kollat på bilder på min mamma när hon var 15 bast.Kolla bara på denhär skitsnygga bilden på min mor på en puchmoped hahah

♥Blivit inspererad av två Igglybuff-isar att fläta mitt hår..och köpa mer fjädrar hehehehe...

♥Kämpat i ett mycket dramatiskt lopp med skidskytte under idrotten.Tur att man har dom som hjälper mig ibland,Oscar puttade på mig dom sista metrarna in i mål när jag inte orkade mer...Tack du krulltottade!

♥Blivit jämförd med en myket klok shaman som ser folk,linjer och inriktningar i färger som dessutom vallar får(och lejon) samtidigt som denne shaman äter blåbär och spanar på regnbågar,vill ha klickar i en smet men med möjlighet att röra om i grytan.Denna liknelse fick jag av skolkuratorn hehehe...

♥Funderat på ordet ''fettisdag''.Det finns ingen chans att man läser det ''fet-tisdag''.The only way.....is fettis-dag.

Sedan har jag gjort en del saker som inte varit lika nödvändiga som ex läst Ondskan vilken jag såg fram emot att läsa men...tja,den är seg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback