I am willing to turn the tide

Jag hittade inga av mina måttband,så jag beslutade att rensa min väska.Kanske var about time hehe...jag gillar att ha möjlighet att hitta saker när jag behöver dom.

•4 par rena sockar
•två par tjocksockar
•en smutsig ihopsnuten socka
•en stickad vante
•tre virknålar(stl 2,4 och 4½)
•två saxar
•en halvklar blå virkad drake
•två blå,ett rosa och ett svart garnnystan
•en virkad mobilficka som jag fick av Snossi
•ett måttband
•en liten vattenflaska
•två golfbollar
•två deodoranter
•disktrasa som ska levereras till Ellen
•busstidtabell
•reflexband
•två paket näsdukar(haha morfar...)
•flickans lilla blå låda
•en lila barnkam
•luciaglitter
•Och myyyyycket skräp
Saker jag måste lägga till i min väska:
Tejp,plåster,alvedon eller ipren...ett limstift,flingor,en kniv och en ficklampa.Nejdå,skojjar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback