Nejmen Elin då...

Dagens låt: Your call-Secondhand serenade
Dagens frisyr:En TJOFFS
Dagens smink: Nada nada limonada
Dagens händelse: Taggar frukost
Dagens planer: Skola,träning...måste skriva läslogg nånstans där också.
Dagens vill ha: Sommar.Lov.Sol.
Dagens tråkigaste: Inget annat än uppvaknandet
Dagens måste: Läslogg.
Dagens dricka: Denhär listan är inte så rolig när man inte har gjort något än...
Dagens köp: Planerar på att köpa choklad idag.Känns som en stabil plan.
Dagens mat: Bra tid på dygnet för en lista,jojo.
Dagens sjuka: Känner febern smyga sig in,men jag kan nog kämpa mig igenom en dag till.
Dagens kärlek: Jag gjorde slut på all kärlek igår,idag har jag bara kvar hat.Skämt.
Dagens mående:Ont i fotleden efter mindre* cutskada,har skrämt alla med det hahaha.

Det är till och med någon som älskar min låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback