I turn your flaws into beaty

Idag har jag varit hos Hjalle och finslipat för sista gången innan torsdag.Nu har vi fem låtar som vi ska ha på konferens-walkingaround-käkar och konverserar-kvällen,alltså på torsdag och sedan tre av dom som vi ska ha på Nightflight + en med Jesper.Det börjar kännas ganska bra tycker jag.Jag ska bara lära mig texten på de två låtarna vi bestämde idag och sen har vi ett litet tempo-problem på en annan som vi kanske måste öva lite på...Sen är vi fit for fight!

Katy McAllister

You could just tell me you don’t have the time.
But no, you wanna leave me hanging.
What’s the point in all of my waiting?
I’m the one who’s noticing you,
Guess that makes me obsessed with you.
I turn your flaws into beauty,
And you’re seeing this as a bad thing.
Are you kidding me?
Yeah well, you’re the one who’ll be missing me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback