I see what you did there.Men det var trevligt att se dig med.

Jätterolig träning idag,jag är jättenöjd!Träning med tävlingsmattor,dräkter och mycket bygg som gick förvånansvärt bra...Det gör mig så lycklig!Med lite mer finslipande på ett av byggen tror jag det kan bli riktigt snyggt,eller,jag vet redan att det kommer bli riktigt snyggt,men med lite finslip kan det bli ännu bättre!Det börjar närma sig DM tider och det blir min första tävling...väldigt väldigt nervös inför det,jag brukar ha ganska bra nerver när det gäller uppvisningar och sånt,men inte nu...men taggad det är jag,till 100%!
Bild lånad av Ida,ni ser Frida,Frida och Emma+några ben jag inte vet vems det är.
Om jag minns rätt,Mikkans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback