Utan dej inget oss.

Igår på träningen fick vi det otroligt ledsamma beskedet att våran tränare ska flytta till
Luleå i sommar.Jag känner mig inte riktigt bekväm med att prata om det på bloggen,men
om jag är en aning grå kan ni kanske ha förståelse,det är väldigt jobbigt när en så bla stor förebild,vän och mentor försvinner.Även om jag bara haft Johanna i nästan ett år så växer
det fram en mycket nära relation,från min sida iallafall.De som inte träffat henne kan inte
förstå vilket otrolig människa hon är.Jag vill inte föreställa mig hur det är för de som kännt
henne redan från början eller för henne när det bara är vi som håller henne tillbaka.Jag vill
inte igentligen prata mer om dethär,det är som ni säkert förstår väldigt jobbigt och jag
kommer inte uttala mig mer om detta för tillfället,men jag tänkte bara ha det ''sagt''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback