I will tell your story if you die

Sen i måndags har det funnits en hantverkare i mitt rum.Jag kan inte direkt säga att jag har tagit denna
invasion särskillt positivt,eftersom han två gånger kommit hem till oss innan jag haft på mig kläder(en
gång kl åtta,dagen efter tio över sju)Såklart är det juh inte hans fel,men det fick mig lite på kant redan
från början.Igår när jag kom hem från skolan hade han dessutom gjort en liten remake av mitt rum,det
kan ni se på vänstra bilderna.Min garderob var helt tömd,mitt sminkbord var ''avskrapat'' och allt som
jag förvarar på golvet i lådor som ex alla mina garner var i stora högar på golvet.Hantverkarens jobb var att byta element och sätta fast rör i väggen.Jag tyckte han var lite osmidig....Dom nya rören gjorde att jag var
tvungen att mublera om lite,och nu har jag så mycket golv så ni kan inte tro det!!
Den som gissar vilken serie jag ser på får något fint,typ en burk inlagd broccoli eller en knottrig diskhandduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback