Every Magicarp has the potential of becoming a Gyarados

Josefins nya profilbild på facebook:
Elvira:Du ser ut som en vacker tullipan
Josse:Tulipan*
Elvira:Det heter tulpan josse-.-

Arvid ringer till mammas telefon och jag svarar:
Elvira:Hej käraste storebror,det är din älskade syster!
Arvid:.....vem?

Agnes spelar ''Vart jag mig i världen vänder'' av Den svenska björnstammen.
Elvira:Denhär låten är juh jättebra!
Emelie:Jag trodde inte du gillar svensk musik...
Elvira:Jomen dethär är juh Nordman,han är juh typ klassisk..
Agnes:Nej asså dethär är juh inte direkt Nordman..
Elvira:Nejmen herre gud nej,det är juh Den norska hundklanen!!!

Under en engelskauppgift:
Elvira:Finns det  något ord för osexuellt samlag?
Josefin:Dagdrömmar!!!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Jag la upp ett inlägg vart den är ifrån :) Kram

2012-04-12 @ 19:24:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: mirja

Den norska hundklanen, hahahahaha dör :D

2012-04-14 @ 20:47:00
URL: http://mmmirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback